loading...
عکس های بازیگران
لینک باکس
خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال

اسلایدر

پست ثابت شماره 2
سایت تفریحی عکسفا


ایمان موسوی بازدید : 50 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

 اس ام اس تلخ و آزار دهنده

تازگی بیقرارم انگاری ورقم قصد کرده برگردد

وعده وصل چون شود نزدیک آتش عشق تیز تر گردد

 

************************************

ای کاش می دانستم دنیایش چقدر کوچک بود

وقتی که بهم گفت : به اندازه دنیا دوست دارم

************************************

زیبایی به صورت نیست به صیرته

و این تنها مسله ای بود که تو قادر به حلش نبودی

 اس ام اس تلخ و آزار دهنده

زندگی جاییست که باید با یار در ان زیست

و اگر بی یار باشی تو هو در این زندگی هیچ می شوی

اس ام اس جدید | اس ام اس غمگین | اس ام اس


چه حماقتی

مرا یاد نمی کند و من باز می خواهمش

چه غرور بی غیرتی دارم من

************************************

بیا ای بهترین درمان قلبم

مداوا کن غم پنهان قلبم

قسم بر خالق دل های عاشق

تو هستی اخرین سلطان قلبم

************************************

بیهوده انتظار تو را دارم

دانم دگر تو باز نخواهی گشت

هر چند اینجا بهشت شاد خدایان است

بی تو برای من این سرزمین غم زده زندان است

************************************

در معبد چشمانت من شمع شب افروزم

تا لحظه دیدارت می سازم و می سوزم

اس ام اس جدید | اس ام اس غمگین | اس ام اس

اعتراف کن عاشقانه های مرا بیشتر دوست داری

اخر من برای انها تمام احساسم را خمیر مایه کردم

 

************************************

بوی فراموشی گرفته ام

رنگ تنهایی

دل شکستگی

بغض و خاموشی

چیزی نیست تاریخ مصرفم برایش گذشته است

************************************

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن

بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی

دلت اینجاست و یکی دوستت داره

************************************

قبول داری وقتی منتظرشی

هر باری که صفحه گوشیت روشن می شه قلبت می ریزه ؟

 

************************************

کچل شدم

چیزی ندیدم

چه شد ان دنیایی را که میگفتی خراب میکنی

اگر یک تار مویم کم شود؟

اس ام اس جدید | اس ام اس غمگین | اس ام اس

 

************************************

خدایا آسمانت چه مزه ایست؟

من تا به حال فقط زمین خورده ام

************************************

چشمای نازتو واکن

حیف اشکات که بریزه

بگوعشقمون همیشه

واسه خاطرت عزیزه

************************************

گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود

...

فاجعه زمانی اتفاق می افته که کسی رو دوست داری ؛
که نه درکت میکنه !
نه حرفاتو می فهمه !
اما توبازم دوستش داری !
نمی تونی ازش بگذری !
بودنش زجرت میده !
نبودنشم زجرت میده . . .

.

با خودت حرف بزن ، تو بهترین غمخوار خودتی . . .

.

ﭼﻪ ﺁﺷﻮﺑﯿﺴﺖ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ . . .
ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﺩﺭ ﻧﺒﻮﺩﻧﻢ
ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻥِ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﻓﮑﺮﻣﯽ ﮐﻨﯽ . . .

اس ام اس جدید | اس ام اس غمگین | اس ام اس

شب که میشود ، شروع میشود ؛
ای کاش های من . . .

.

شب بی من بودنت خوش / شعله ی خاموش دل کُش
آخرین معجزه ی من / شب بی من بودنت خوش
من به خواستنت دچار و تو / به مرگ کوچه سرخوش
رد پات مونده رو قلبم / شب بی من رفتنت خوش

.

برای آدما باید مثل قسمتِ سردِ بالش باشـی !
سرد که باشی دوست دارن . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از وب راضی هستید؟
    گالری عکس
    برای ورود به گالری عکس بازیگران زن کلیک کنید

    برای ورود به گالری عکس بازیگران مرد کلیک کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 489
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,161
  • بازدید ماه : 2,687
  • بازدید سال : 17,819
  • بازدید کلی : 321,143
  • کدهای اختصاصی
    تولبار الکسا




      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار وبلاگ ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now