loading...
عکس های بازیگران
لینک باکس
خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال

اسلایدر

پست ثابت شماره 2
سایت تفریحی عکسفا


ایمان موسوی بازدید : 48 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4716532404912570&pid=1.7

دارم تصور میکنم اون روز تو بیمارستان پدر و مادرت چ حالی داشتن وقتی خدا تُ رو بهشون داد
خیلی خوشحال بودن حتما ولی نه ب اندازه من چون تُ برای منی(منم برای توئم)
انشاال.. ک تو زندگیت خوشحال باشی ولی خوشحالی زود گذره دعا میکنم زندگی با مشکلات و سختی هاش خوش بگذره برات تا خوش ب حالت بشه
دوست دارم آروم جونم خوش اومدی
ヅ₣ӃὯϨϯ_Дƞ₲Э₤ シ
.

.

روز تولدت مبارک شد با تولد تُ
مبارک یعنی پر برکت
همه روزهای من با تو مبارکه
دعا و تلاش میکنم تا بهترین های گذشتت بدترین های آیندت باشه

http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4716532404912570&pid=1.7

وقتی ب دنیا اومدم خدا بهم زندگی داد
وقتی ب دنیا اومدی خدا ی دلیل برای زندگیم داد
وقتی تُ رو دیدم خدا ب زندگیم معنا داد
امروز تولد تُ ئه ولی سالگرد لطف خدا ب منه
ب خودم تبریک میگم ک ب دنیا اومدی
.

.

روز تولدت ماندگارترین تاریخ میان صفحات تقویم زندگی پر هیاهوی من است، که تا ابد در ذهنم درخشان میماند...

***به ماندگاری ستاره های آسمان دوستت دارم***

.

.

تولدت مبارک....
ساده ترین
قشنگ ترین و بهترین تبریک تولده دنیاس!!!!
موافقین؟؟.

.

ای دلیل بودنم .عشق جاودانم تولدت..........
خوش به حال کسی که میتونه تو نبود من بهت بگهــــــ :
تولدت مبارک...
ولی بدون ، تو چنین روزی این جمله تو قلبمه
عزیز تر از جانم سالروز تولدت مبارک

.

.

مهربانم
در نوزدهمین سالگرد تولدت ، آرزو میکنم که تمام غمهای زندگیت جاشونو به خوشی ها بدن
وهمه ی خوشی ها هم ،....
هیچی دیگه سر جاشون بمونن
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــــــــ

.

.

بشنو اين صداي خسته ميگه ميلادت مبارك
ياري با قلب شكسته ميگه ميلادت مبارك
گرچه دوري ازمن اما روز ميلادت به ياده
اين رو ميدونم كنارت قلباي عاشق زياده
جاي خالي توامروز اتيش زد به وجودم
كاش بودي بهت مي گفتم كه تويي بود ونبودم...
(واسه عشقم)

.

.

مهربان
چه لطیف است حس آغازی دوباره...
وچه زیباست رسیدن دوباره روز...
وچه اندازه عجیب ست روز ابتدایی بودن...
وچه اندازه شیرین ست امروز...
روز بودن
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک
"تولدت مبارک"

.

.

وقتی حتی در دورترین خاطراتم نزدیکیت را احساس میکنم شک نکن
"بهترینی"
در تنهاییم شمع های خاطرت را خودم ب جای تو فوت میکنم
تولدت مبارک

.

.

من که هرچی گشتم پیداش نکردم ، شما اگه دیدینش بهش تولدشو تبریک بگین ... امروز بودشا ...!

.

.

18سال از به دنیا امدنت گذشت
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
عشقمــــــــــــــــــــــــــــــــــــتولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــ

.

.

درخت سیبی آمدنت را به مناجات نشسته است
انگار آمدنت نزدیک است
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته میاید
تو آمدی
لمس بودنت مبارک.

.

.

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست 19شاخه گل به مناسبت نوزدهمین سالگرد تولدت به تو هدیه میکنم و در طول عمرم بهترین کس زندیگیم را فراموش نمیکنم
سالروز تولدت مبارک عشقمـــــــــــــــــــــ

.

.

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
تولدت مبارک تنها کسم دراین دنیای بی کسیــــــــــ

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از وب راضی هستید؟
    گالری عکس
    برای ورود به گالری عکس بازیگران زن کلیک کنید

    برای ورود به گالری عکس بازیگران مرد کلیک کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 489
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,449
  • بازدید ماه : 2,975
  • بازدید سال : 18,107
  • بازدید کلی : 321,431
  • کدهای اختصاصی
    تولبار الکسا




      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار وبلاگ ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now